top of page
  • EventorLogo_3_edited
  • Facebook

Årsmöte

Tisdag 18 februari 19.00 är det dags för årsmöte. Vi är som vanligt i Gislegården. Alla medlemmar är välkomna. Vi bjuder på fika.

 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Föreningsrundan

OK Gisle är med på Föreningsrundan, en helg där du kan åka runt i kommunen och besöka olika föreningar. Hos oss kan du prova på orientering. Orientering passar alla oavsett ålder och förkunskaper. Vi

 
 
 
Återinvigning av vandringlederna

Mikael med flera har gjort iordning lederna som utgår från Gislegården. Vi tänkte ha en gemensam vandring för att återinviga dem. Det gröna leden är ca 7,5 km och så kan man vika av och följa gul mark

 
 
 

1 kommentar


Jag är inte direkt en storspelare, men ibland blir jag sugen på lite enkel underhållning. Fick tips från en vän i Sverige om en sida där det fanns svensk text, svensk support och till och med några svenska spelutvecklare representerade. Jag fastnade för Big Bass Bonanza. Tog några försök innan jag vann något men när jag väl fick napp var det värt väntan. Allt fanns på pirots 2, och jag gillar att sidan inte känns rörig eller överdriven.


Gilla

© 2023 by Site Name. Proudly created with Wix.com

bottom of page