top of page
  • EventorLogo_3_edited
  • Facebook

Återinvigning av vandringlederna

Mikael med flera har gjort iordning lederna som utgår från Gislegården. Vi tänkte ha en gemensam vandring för att återinviga dem. Det gröna leden är ca 7,5 km och så kan man vika av och följa gul markering och då blir den ca 5 km.

Vi samlas 10.00 vid Gislegården söndagen 29 mars. Var och en tar med fika och så tar vi ett gemensamt fikastopp på lämpligt ställe i skogen.

Meddela gärna om du följer med genom att mejla okgisle@gmail.com eller meddela i whats App gruppen.

Välkomna!

 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Föreningsrundan

OK Gisle är med på Föreningsrundan, en helg där du kan åka runt i kommunen och besöka olika föreningar. Hos oss kan du prova på orientering. Orientering passar alla oavsett ålder och förkunskaper. Vi

 
 
 

Kommentarer


© 2023 by Site Name. Proudly created with Wix.com

bottom of page